• Pogoji poslovanja

    Kot vsaka spletna trgovina, ima tudi Milnica splošne pogoje poslovanja, kot jih zahteva zakonodaja in dobre poslovne prakse. Naši pogoji so povsem klasični: določajo pogoje in cene dostave, vračila blaga, reklamacij in vsega ostalega. Tako varujejo vas in nas. A ne glede na roke in dolžnosti, zapisane v pogojih, vsako težavo poskušamo rešiti čimhitreje in v dobro vas, našega obiskovalca, kupca in navdušenca nad naravno nego. Če pri naročilu tako pride do napake, z dostavljenim niste zadovoljni ali karkoli drugega, vas prosimo, da se nam oglasite na email zivjo@milnica.si ali na telefon 070/849-421. Zagotovo bomo našli rešitev 🙂

    Spodaj si lahko preberete celotne pogoje poslovanja. Krajši in enostaven povzetek vseh glavnih točk (cene dostave, možnosti plačila, osebni prevzem, vračila) pa najdete na strani Poštnina in plačilo.

    O poštnini in stroških dostave v Sloveniji


    Milnica naročene izdelke pošilja preko Pošte Slovenije. Znesek poštnine se vam izpiše v košarici pred zaključkom nakupa. Pri vrednosti košarice nad 50€ je dostava izdelkov brezplačna.

    Način plačila
    Z nakazilom na bančni račun, po povzetju ali preko PayPal/Visa/MasterCard.

    Pomembno: če izbere plačilo po povzetju, bo poštnina 1 EUR višja (ker Pošta Slovenije zaračuna storitev Odkupnina).

    Stroški dostave s Pošto Slovenije:

    Naročilo v vrednosti do 34,99 EUR: dostava 2,90 EUR 
    Naročilo v vrednosti nad 35 EUR: dostava 1,50 EUR 

    Pri plačilu po povzetju je poštnina 1€ višja zaradi poštne storitve Odkupnina. Če izberete plačilo po povzetju, vam bo Pošta Slovenije zaračunala še 1,05 EUR provizije.

    Vse cene v Milnici že vsebujejo 22% DDV.

    POGOJI POSLOVANJA IN NAKUPA

    Vsaka spletna trgovina ima pogoje poslovanja, tudi Milnica. Običajno niso najbolj zabavna stvar pod soncem (tudi naši niso), a pravniki pravijo, da jih je dobro imeti. Spodnji pogoji urejajo razmerje med vami, našim cenjenim kupcem, ter nami, Milnico. Pogoji so standardni in urejajo stvari, kot so dostava, stroški poštnine, reklamacije, vrnitev izdelkov itd.

    V primeru, da s pogoji ne soglašate, vas naprošamo, da nakupa ne opravite. Veseli bomo, če nam tudi poveste, s čim se ne strinjate. Morda jih lahko izboljšamo.

    Splošni pogoji spletne trgovine MILNICA.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Upravljalec spletne trgovine je podjetje Primož Jakin s.p, podružnica Milnica.si, Gradišče nad Pijavo Gorico XXIII/3, 1291 Škofljica (v nadaljevanju: Podjetje) in si pridržuje pravico do sprememb pogojev.

    Cene in njihove spremembe

    Vse cene na v spletni trgovinini Milnica.si so izražene v evrih (€) in vsebujejo 22% DDV. Gre za redne cene, pri katerih si pridružujemo pravico do njihovega spreminjanja. Vse akcijske cene so jasno označene.
    Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila. V primeru da se cena izdelka spremeni v času, ko je kupec že opravil nakup ali med obdelavo, velja da kupec plača ceno, ki je navedena v trenutku naročila.

    Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak pri navedbi cen. V kolikor pri naročilu opazimo, da je prišlo do napake, Podjetje kupca o tem obvesti in mu ponudi pravilno ceno. V kolikor se kupec s ceno ne strinja, lahko odstopi od pogodbe.

    Izdelki so na voljo do prodaje zalog. Fotografije so last spletne trgovine in predstavljajo izdelek, ne pa njegovih lastnosti.

    Registracija in sklenitev pogodbe

    Za izvedbo nakupa je potrebno opraviti registracijo v spletni trgovini Milnica.si. Registracija omogoča naročanje izdelkov, pregled naročenih izdelkov, vnovčevanje darilnih bonov in popustov ter naročanje oz. spremljanje novic. Registrani uporabnik na svoj elektronski naslov prejme uporabniško ime in geslo.Zaradi varnosti podatkov je uporabnik dolžan zagotoviti, da bo v svojem imenu in s svojim geslom dostopal le on oz. pooblaščena oseba.

    S prijavo v našo spletno trgovino uporabnik soglaša z uspešno sklenitvijo kupoprodajne pogodbe med naročnikom in ponudnikom ter z njenim izpolnjevanjem. Pogodba je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme na svoj e-poštni naslov sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). S tem se kupec strinja s Pogoji poslovanja spletne trgovine Milnica.si in od tistega trenutka dalje so vsi pogoji in cene potrjeni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

    Vse pogodbe so v slovenskem jeziku in vsebujejo vsa potrebna določila v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Shranjene so na sedežu Podjetja.

    Preklic naročila

    Uporabnik lahko v 24 urah od oddaje naročila, brez predhodnega pojasnila, odstopi od kupoprodajne pogodbe, če naročilo še ni bilo odposlano na naslov kupca. Preklic naročil velja le ob predhodnem obvestilu na elektronski naslov spela@milnica.si ali zivjo@milnica.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki jo je kupec prejel ob potrditvi naročila v svoj elektronski naslov.

    Plačilni pogoji

    V spletni trgovini Milnica.si lahko trenutno naročate:

    – po povzetju: naročilo plačate ob prevzemu pošiljke z gotovino;
    – po predračunu
    – s plačilom preko PayPala / MasterCard / Visa

    Dostava blaga

    Dostavo naročenega blaga za spletno trgovino opravlja Pošta Slovenije d.d. . Spletna trgovina Milnica.si ni odgovorna za prekoračen rok dostave ali za morebitno škodo, ki jo ima kupec zaradi zamud pri dostavi.

    Dostava se izvrši na naslov kupca, ki je bil naveden ob prijavi oz. naročilu.

    Transportne stroške krije kupec, spletna trgovina Milnica.si pa se zavezuje, da bo izbrala najugodnejšega ponudnika za dostavo blaga. Kupec lahko blago prevzame tudi na sedežu podjetja Primož Jakin s.p., podružnica Milnica.si, Gradišče nad Pijavo Gorico XXIII/3, 1291 Škofljica.
    Stroški dostave znašajo 2,90 EUR za naročila do 34,99EUR ter 1,50 EUR za naročila nad 35 EUR.

    Pri nakupu nad 50€ stroške dostave krije spletna trgovina Milnica.si.

    OPOMBA: Pošta Slovenije ob dostavi zaračunava tudi bančno provizijo za plačilo. Znesek provizije je odvisen od označenega zneska, in sicer: do 96,00 EUR znaša provizija 1,05 EUR nad 96,00 EUR do 501,00 EUR znaša provizija 1 % od vrednosti, nad 501,00 EUR znaša provizija 5,01EUR. Stroške provizije krije kupec oz. prejemnik paketa.
    Če vas ob dostavi pošiljke ne bo doma, vas bo nedostavljeno blago čakalo na vaši pošti. Prevzamete ga lahko v roku 15 delovnih dni.
    Dobavni roki

    Spletna trgovina Milnica.si si prizadeva, da je blago dostavljeno v 3 do 5 delovnih dneh.
    Spletna trgovina bo naročeno blago, ki je na zalogi, odposlala v roku 3 delovnih dni. V kolikor naročeno blago ni na zalogi, vas bomo osebno (po telefonu ali emailu) obvestili o predvidenem dobavnem roku, nato pa se lahko sami odločite o morebitni spremembi naročila.

    Potrditev naročila

    Po oddaji naročila boste prejeli potrditev naročenih izdelkov in skupno ceno in kontakt, ki vam bo na voljo v zvezi z vašim naročilom.

    Vračilo blaga

    Če je blago že dostavljeno na naslov, ima kupec pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga odstopi od kupoprodajne pogodbe. Pisni odstop je možen prek običajne pošte na naslov podjetja ali preko elektronske naslova spela@milnica.si. Stroške vračanja izdelkov Milnica plača oz. povrne kupcu . Vrnjeni izdelki morajo boti nerabljeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

    Paketni izdelki morajo biti vrnjeni po pošti izključno kot paketna pošiljka, lahko pa jih sam dostavi na sedež podjetja. Stroške osebnega vračila kupec krije sam.

    Ponudnik vrne celotno kupnino in stroške vračila (pošiljanje paketa preko Pošte Slovenije) najpozneje v 10 dneh od prejetja vrnjenega blaga na transakcijski račun kupca, če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago vrnil v zakonskem roku.

    Pravica do vračila ne velja, če je blago uporabljeno ali brez originalnih etiket ali je bilo poškodovano pri nepravilni uporabi, razen če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom.

    Reklamacija

    Kupec lahko blago reklamira, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od naročila. Kupec je dolžan blago pregledati in morebitne nepravilnosti sporočiti ponudniku na elektronski naslov zivjo@milnica.si. Kupec ima pravico blago reklamirati v 8 dneh od nakupa z originalnim računom, ki ga pošlje na naslov podjetja in zahteva takojšnjo zamenjavo ali vračilo kupnine.

    Reklamirano blago lahko kupec dostavi osebno na sedež podjetja ali ga na stroške ponudnika, v originalni embalaži, pošlje po pošti. Pošiljk z odkupnino brez predhodnega dogovora ne sprejemamo. Če kupec ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, se mu ta vrne na transakcijski račun, najpozneje v 10 dneh.

    Vračilo poškodovanih pošiljk

    V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas pokličite in pričeli bomo z razreševanjem nastale težave. Po dogovoru bomo k vam poslali dostavno službo, ki bo prevzela paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Po potrebi bo dostavna služba pri vas hitro izpolnila še reklamacijski zapisnik. Skupaj dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v vašo korist v najkrajšem možnem času.

    Pravno obvestilo

    Spletna trgovina MILNICA.SI vsi podatki in slike izdelkov, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

    Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak in do spremembe cen.

    OMEJITEV ODGOVORNOSTI

    Izdelke v spletni trgovini se uporablja za kozmetično uporabo ali za izdelovanje končnih kozmetičnih proizvodov. Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca. Podjetje prav tako ne daje nobenih zdravstvenih zagotovil glede učinka ponujenih izdelkov. Izdelki niso namenjeni zdravljenju ali lajšanju kakršnihkoli bolezni ali drugih zdravstvenih težav.

    Pogoji poslovanja veljajo od 15.10.2015 do preklica.