• Poštnina in plačilo

    Kako lahko plačam izdelke?

         
    Po povzetju. Naročene izdelke ob prevzemu plačate dostavljavcu. Pozor, Pošta Slovenije za pobiranje odkupnine (žal) zaračunava provizijo 1,05€.
    Z nakazilom na bančni račun (UPN nalog). Kmalu po oddaji naročila vam na email pošljemo podatke za plačilo. Ko prejmemo plačilo, so naročeni izdelki že na poti k vam. PREDNOST: 1€ nižja poštnina, saj dostavljavec ne zaračuna storitve “odkupnina”.
    PayPal, Visa in MasterCard
    Kmalu po oddaji naročila vam na email pošljemo PayPal zahtevek, ki ga enostavno in varno plačate z nekaj kliki.

    Plačilo enostavno izvedete tudi brez PayPal računa. Uporabite lahko plačilni kartici Visa ali MasterCard.

    Kako plačati? Na email boste prejeli sporočilo PayPala, ki vsebuje povezavo na PayPalovo varno spletno stran. Tam se prijavite v svoj Paypal račun ali izvedete plačilo s kartico brez PayPal računa. Znesek plačila bo že določen, prav tako prejemnik plačila (Milnica, Primož Jakin s.p.) – plačilo lahko varno opravite v dveh minutah.

    PREDNOST: 1€ nižja poštnina, saj dostavljavec ne zaračuna storitve “odkupnina”.

    Kakšni so stroški dostave?

    Dostavljavec Čas dostave Stroški dostave Kako do nižje poštnine? Opomba
    Pošta Slovenije Običajno 1 dan 3,90€ pri vrednosti košarice do 34,99€

    2,50€ pri vrednosti košarice nad 35€ ali če imate v košarici izdelek Miss Alice naravne kozmetike (ne glede na znesek)

    1€ nižja pri plačilu z nakazilom na bančni račun ali s Paypalom oz. kreditno kartico (ker Pošta ne zaračuna storitve plačila po povzetju). Če izberete plačilo po povzetju,
    vam bo Pošta Slovenije zase zaračunala
    še 1,05 EUR provizije.
    Brezplačna poštnina pri nakupu nad 50€ Običajno 1 dan Poštnino pri nakupu nad 50€ plača Milnica! Šteje znesek nakupa z upoštevanimi popusti, kuponi in kodami ugodnosti.

    Kdaj in kako izberem način plačila in dostave?

    Spletna trgovina vam bo najprej prikazala skupni znesek košarice ter stroškov dostave. Tu lahko izberete način dostave.

    V naslednjem koraku izberete še način plačila, spremenite pa lahko tudi izbran način dostave. Če se odločite za plačilo z nakazilom ali Paypalom oz. Visa/MasterCard, bo poštnina 1€ nižja, saj dostavljavec ne bo zaračunal storitve odkupnina.

    Kaj pa osebni prevzem?

    Milnica je spletna trgovina, zato osebni prevzem trenutno ni možen. Naše skladišče je tudi sicer precej oddaljeno od Ljubljane, zato se vam vožnja do nas res ne izplača 🙂

    Pa vračilo izdelkov? 100% brezplačno!

    Želimo si, da ste z naročenim zadovoljni in vam uspejo čudoviti izdelki domače kozmetike – zato je Milnica nastala. Če pa se kdaj le zgodi, da si želite izdelke vrniti, lahko to storite v 14 dneh po prejemu paketa. Seveda morajo biti izdelki in sestavine neuporabljeni in v zaprtih embalažah. Kupnino vam bomo vrnili v celoti, tudi stroške pošiljanja paketa nazaj k nam. Le pošljite nam email ali nas pokličite in pomagali vam bomo pri vrnitvi naročenega. Po vrnitvi paketa vam celotno kupnino in stroške pošljanja nakažemo na vaš transakcijski račun.

    Je s paketom kaj narobe?

    Vse izdelke skrbno zapakiramo, da se jim med dostavo nič ne pripeti. Sem ter tja pa se vseeno lahko zgodi tudi kaj neljubega (npr. razlito olje), ampak brez skrbi! V tem primeru vam bomo najprej poslali nov, nepoškodovan izdelek, da lahko začnete ustvarjati. Poškodovano embalažo (tudi karton) in poškodovan izdelek pa prosimo shranite, saj bo uslužbenec Pošte Slovenije kmalu prišel prevzet poškodovano pošiljko – seveda se bo prej najavil.

    Vprašanja? Smo pozabili kaj pomembnega?

    Pišite nam na zivjo@milnica.si ali pokličite 070/849-421 (vsak delovnik med 9. in 17. uro). Odgovor lahko hitro dobite tudi na Milničastem Facebook Messengerju.

    Dostavljate na Hrvaško?

    Seveda! Stroški dostave preko Pošte Slovenije trenutno znašajo 8,5€.

    Celotne pogoje poslovanja spletne trgovine Milnica najdete tule.