• Poštnina in plačilo

    Kako lahko plačam izdelke?

         
    Osebno v trgovini – s karticami Maestro, Visa, MasterCard Naročene izdelke lahko prevzamete tudi v naši povsem novi trgovini v Ljubljani in jih plačate s karticami Maestro, Visa ali MasterCard.
    Po povzetju. Naročene izdelke ob prevzemu plačate poštarju. Pozor, Pošta Slovenije poleg višje poštnine žal zaračunava še provizijo 1,05€.
    Z nakazilom na bančni račun (UPN nalog). Kmalu po oddaji naročila vam na email pošljemo podatke za plačilo. Ko prejmemo plačilo, so naročeni izdelki že na poti k vam. PREDNOST: prihranite 2,05€ pri stroških dostave, saj Pošta Slovenije ne bo zaračunala niti storitve “Odkupnina” niti provizije.
    PayPal, Visa in MasterCard
    Kmalu po oddaji naročila vam na email pošljemo PayPal zahtevek, ki ga enostavno in varno plačate z nekaj kliki.

    Plačilo s kartico Visa/MasterCard lahko varno opravite na spletni strani Milnice – poskrbeli smo za varno povezavo in sodelovanje z enim največjih svetovnih posrednikov za spletna plačila, Braintree by Paypal. Več o varnosti plačila s karticama Visa ali MasterCard si lahko preberete spodaj.

    PREDNOST: prihranite 2,05€ pri stroških dostave, saj Pošta Slovenije ne bo zaračunala niti storitve “Odkupnina” niti provizije.

    Kakšni so stroški dostave?

    Način dostave Stroški dostave Čas dostave   Opomba
    Osebni prevzem v Ljubljani 0€, pa še poklepetate lahko z nami 🙂

    Več o Milničasti trgovini >

    Po oddaji naročila dobite email, ko so vaši izdelki pripravljeni za prevzem. Svoje naročilo lahko plačate vnaprej ali pa v trgovini (kartice Maestro, Visa, MasterCard; gotovinsko plačilo zaenkrat ni možno).
    Brezplačna dostava pri nakupu nad 50€ Poštnino pri nakupu nad 50€ plača Milnica! Običajno 1 dan Šteje znesek nakupa z upoštevanimi popusti, kuponi in kodami ugodnosti.
    Pošta Slovenije 2,90€ pri vrednosti košarice do 34,99€

    1,50€ pri vrednosti košarice nad 35€ ali če imate v košarici izdelek Miss Alice naravne kozmetike (ne glede na znesek)

    Običajno 1 dan Če izberete plačilo po povzetju, bo poštnina 1€ višja zaradi poštne storitve Odkupnina, poštar pa vam zaračunal še 1,05 EUR provizije.

    Kdaj in kako izberem način plačila in dostave?

    Spletna trgovina vam bo najprej prikazala skupni znesek košarice ter stroškov dostave. Tu lahko izberete način dostave.

    V naslednjem koraku izberete še način plačila, spremenite pa lahko tudi izbran način dostave. Če se odločite za plačilo z nakazilom ali Paypalom oz. Visa/MasterCard, bo poštnina 1€ nižja, saj dostavljavec ne bo zaračunal storitve odkupnina.

    Varnost plačila s kartico Visa ali MasterCard

    Vnos vseh podatkov Milnici je zaščiten, vaše kartice pa ne shranjujemo niti nimamo dostopa do podatkov o njej. Uporabljamo varno spletno povezavo (SSL), preko katere so vsi vaši podatki šifrirani. Naš posrednik za plačilo s kartico je Braintree by Paypal, eden največjih svetovnih posrednikov za spletna plačila. Vpisani podatki o kartici se ne prenašajo k Milnici (za bolj tehnično podkovane – uporabljamo t.i. hosted fields), temveč neposredno preko varne povezave k Braintree posredniku in nato naprej do vaše banke. Milnica tako nikoli nima dostopa do podatkov o vaši kartici, niti se ne shranjujejo nikjer na naših strežnikih oz. v spletni trgovini. Tudi Braintree by Paypal ne shranjuje podatkov o vaši kartici – vse informacije so šifrirane in uporabljene le za enkratno obdelavo plačila.

    Osebni prevzem? Seveda!

    V Ljubljani imamo povsem novo trgovino, kjer lahko prevzamete po spletu oddano naročilo. Več o osebnem prevzemu in obisku Milnice >

    Pa vračilo izdelkov? 100% brezplačno!

    Želimo si, da ste z naročenim zadovoljni in vam uspejo čudoviti izdelki domače kozmetike – zato je Milnica nastala. Če pa se kdaj le zgodi, da si želite izdelke vrniti, lahko to storite v 14 dneh po prejemu paketa. Seveda morajo biti izdelki in sestavine neuporabljeni in v zaprtih embalažah. Kupnino vam bomo vrnili v celoti, tudi stroške pošiljanja paketa nazaj k nam. Le pošljite nam email ali nas pokličite in pomagali vam bomo pri vrnitvi naročenega. Po vrnitvi paketa vam celotno kupnino in stroške pošljanja nakažemo na vaš transakcijski račun.

    Je s paketom kaj narobe?

    Vse izdelke skrbno zapakiramo, da se jim med dostavo nič ne pripeti. Sem ter tja pa se vseeno lahko zgodi tudi kaj neljubega (npr. razlito olje), ampak brez skrbi! V tem primeru vam bomo najprej poslali nov, nepoškodovan izdelek, da lahko začnete ustvarjati. Poškodovano embalažo (tudi karton) in poškodovan izdelek pa prosimo shranite, saj bo uslužbenec Pošte Slovenije kmalu prišel prevzet poškodovano pošiljko – seveda se bo prej najavil.

    Vprašanja? Smo pozabili kaj pomembnega?

    Pišite nam na zivjo@milnica.si ali pokličite 070/849-421 (vsak delovnik med 9. in 17. uro). Odgovor lahko hitro dobite tudi na Milničastem Facebook Messengerju.

    Dostavljate na Hrvaško?

    Seveda! Stroški dostave preko Pošte Slovenije trenutno znašajo 8,5€.

    Celotne pogoje poslovanja spletne trgovine Milnica najdete tule.