Kako lahko plačam izdelke?

  
Po povzetju.Naročene izdelke ob prevzemu plačate kurirju. Kurir sprejema gotovino in kartice (Maestro, Visa, Mastercard ... )

POZOR: pri naročilu pod 15€ plačilo po povzetju ni možno. To smo žal morali uvesti zaradi kupcev, ki oddajajo majhna naročila po povzetju in nato ne prevzamejo paketa. Ni nam všeč, da smo morali to narediti, ampak žal ni bilo druge. Če ste v Milnici že kupovali, seveda ta omejitev za vas ne velja - oglasite se in uredimo 🙂
Z nakazilom na bančni račun (UPN nalog).Kmalu po oddaji naročila vam na email pošljemo podatke za plačilo. Ko prejmemo plačilo, so naročeni izdelki že na poti k vam.
PayPal, Visa in MasterCard
Plačilo s kartico Visa/MasterCard ali PayPalom lahko varno opravite na spletni strani Milnice - poskrbeli smo za varno povezavo in sodelovanje z enim največjih svetovnih posrednikov za spletna plačila, Stripe. Več o varnosti plačila s karticama Visa ali MasterCard si lahko preberete spodaj.

Kakšni so stroški dostave?

Način dostaveStroški dostaveČas dostave Opomba
Brezplačna dostava pri nakupu nad 40€Poštnino pri nakupu nad 40€ plača Milnica!1-3 dniŠteje znesek nakupa z upoštevanimi popusti, kuponi in kodami ugodnosti.
GLS 3,90€1-3 dni

Kdaj in kako izberem način plačila in dostave?

Spletna trgovina vam bo najprej prikazala skupni znesek košarice ter stroškov dostave. Tu lahko izberete način dostave.

V naslednjem koraku izberete še način plačila, spremenite pa lahko tudi izbran način dostave.

Varnost plačila s kartico Visa ali MasterCard

Vnos vseh podatkov Milnici je zaščiten, vaše kartice pa ne shranjujemo niti nimamo dostopa do podatkov o njej. Uporabljamo varno spletno povezavo (SSL), preko katere so vsi vaši podatki šifrirani. Naš posrednik za plačilo s kartico je Braintree by Paypal, eden največjih svetovnih posrednikov za spletna plačila. Vpisani podatki o kartici se ne prenašajo k Milnici (za bolj tehnično podkovane – uporabljamo t.i. hosted fields), temveč neposredno preko varne povezave k Braintree posredniku in nato naprej do vaše banke. Milnica tako nikoli nima dostopa do podatkov o vaši kartici, niti se ne shranjujejo nikjer na naših strežnikih oz. v spletni trgovini. Tudi Braintree by Paypal ne shranjuje podatkov o vaši kartici – vse informacije so šifrirane in uporabljene le za enkratno obdelavo plačila.

Osebni prevzem? Žal ne 🙂

Naša ljubljanska trgovina je zaprta 🙂

Pa vračilo izdelkov? Brez zapletov!

Želimo si, da ste z naročenim zadovoljni in vas naravna kozmetika navduši – zato je Milnica nastala. Če pa se kdaj le zgodi, da si želite izdelke vrniti, lahko to storite v 14 dneh po prejemu paketa.  Kupnino vam bomo vrnili v celoti. Le pošljite nam email ali nas pokličite in pomagali vam bomo pri vrnitvi naročenega. Po vrnitvi paketa vam celotno kupnino nakažemo na vaš transakcijski račun.

O vračilu izdelkov nas lahko obvestite s preprostim sporočilom po emailu, telefonu, s pismom ali preko Facebook Messengerja. Če potrebujete obrazec za odstop od pogodbe, pa ga najdete tule.

Je s paketom ali izdelki kaj narobe?

Vse izdelke skrbno zapakiramo, da se jim med dostavo nič ne pripeti. Sem ter tja pa se vseeno lahko zgodi tudi kaj neljubega (npr. razlito olje), ampak brez skrbi! V tem primeru vam bomo najprej poslali nov, nepoškodovan izdelek, da lahko začnete ustvarjati. Poškodovano embalažo (tudi karton) in poškodovan izdelek pa prosimo shranite, saj bo uslužbenec dostavne službe kmalu prišel prevzet poškodovano pošiljko – seveda se bo prej najavil.

Vprašanja? Smo pozabili kaj pomembnega?

Pišite nam na zivjo@milnica.si ali pokličite 069/615-871 (vsak delovnik med 9. in 17. uro). Odgovor lahko hitro dobite tudi na Milničastem Facebook Messengerju.

Celotne pogoje poslovanja spletne trgovine Milnica najdete tule.